|
graty.art.pl Rdza, kurz i zapomnienie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bruno
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Yeloonky city
|
Wysłany: Śro 13:02, 25 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A właśnie, że były, tylko nazwa była inna... :) reszta z zewnątrz identyczna, zwlaszcza, jak trafi sie egzemplarz na "szosowych" oponach
Ostatnio zmieniony przez bruno dnia Śro 13:12, 25 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakub_AK77
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Czw 1:34, 26 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
bruno napisał: |
A właśnie, że były, tylko nazwa była inna... :) reszta z zewnątrz identyczna, zwlaszcza, jak trafi sie egzemplarz na "szosowych" oponach |
Tak samo jak duży fiat 125 był dwudrzwiowy, miał silnik z tyłu i był chłodzony powietrzem. Tylko nazwa była inna. Nazywał sie Fiat 126. :lol:
Tak samo czy Star 25 posiadał silnik diesla ? Nie, nie posiadał. Bo silnik diesla miała wersja Star 27.
GAZ 51 i Lublin nie posiadał napędu 4x4 i kropka !
Pzdr Jakub
Ostatnio zmieniony przez Jakub_AK77 dnia Czw 1:37, 26 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bruno
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Yeloonky city
|
Wysłany: Czw 14:29, 26 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Mówimy, o pojazdach w których 90% części jest taka sama, różnią się reduktorem i przednim mostem. Z zewnątrz nie do odróżnienia, zgodzę się, że Lublin nie miał napedu 4x4, ale zapytałeś się jak rozróżnić radziecki model od polskiego, więc dostałeś odpowiedź, że wersja 4x4 jest zasadniczo radziecka. Sam osobiście widziałem wersję Lublina z napędem 4x4 (kabina była dokupiona na szrocie, bo poprzednią korniki zjadły). I można takie egzemplarze jeszcze znaleźć w naszym kochanym kraju. To samo dotyczy Starów 21-27, konia z rzędęm temu, kto po zdjęciu rozróżni dany model Stara - samochodu gdzie kabiny, silnki i mosty (a były wersje 3 osiowe protypowe [8 ton] też) wzajemnie wymienne, jak dodać jeszcze do tego Stara 66 i 660 to jest czego szukać. Podsumowując wywód GAZ 51 faktycznie nie był 4x4 w wersji fabbrycznej i rozróżnisz go od Lublina po napisie na boku maski, ale pamiętaj, że pierwsze serie miały jeszcze ruskie napisy, a montowane były w Polsce.
Ostatnio zmieniony przez bruno dnia Czw 17:20, 26 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syreni Gród
|
Wysłany: Czw 15:14, 26 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Gaz 63 nie był 4x4, a trabanty są z plastiku...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakub_AK77
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pią 14:58, 27 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Bruno , ja zapytałem jak odróżnić Lublina od GAZ-a 51 i na to pytanie nie dostałem odpowiedzi. Myślę że jest to forum motoryzacyjne i nie możemu tutaj upraszczać sprawy , że np. GAZ 51 miał napęd 4x4 tylko inaczej się nazywał. Używajmy na forum określeń szczegółowych. Będzie to dobre dla wszystkich przeglądających i czytających to forum, każdy się czegoś dowie , nauczy. Opisując zrobione zdjęcia starajmy się to robić szczegółowo.
To że trudno odróżnić samochody, np. Star 25 i 27 to fakt. Ale próbując tego dociec na przyszłość wszyscy będziemy madrzejsi.
Co do GAZ-a 51 i Lublina sam jestem ciekaw , czy np. w polskiej wersji nie była montowana jakaś część , która by odróżniał te dwa pojazdy. Na pewno napis z boku ( Lublin ), ale czy coś jeszcze ( na pewno nie napęd 4x4, bo takiego w tych samochodach nie było ) ?
Pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarekM
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1558
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Twardogóra
|
Wysłany: Pią 22:55, 27 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
To jest Lublin 51, wiecie po czym poznałem?
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
syreniarz1992
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 1403
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Huta
|
Wysłany: Sob 1:47, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jakub_AK77 napisał: |
Co do GAZ-a 51 i Lublina sam jestem ciekaw , czy np. w polskiej wersji nie była montowana jakaś część , która by odróżniał te dwa pojazdy. Na pewno napis z boku ( Lublin ), ale czy coś jeszcze ( na pewno nie napęd 4x4, bo takiego w tych samochodach nie było ) ?
Pzdr |
W późnych lublinach była kierownica polskiego projektu, czyli dwuramienna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakub_AK77
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Nie 23:27, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
MarekM napisał: | To jest Lublin 51, wiecie po czym poznałem?
[/URL] |
Chyba po napisie, choc na zdjęciu troche słabo go widać.
Pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
|