|
graty.art.pl Rdza, kurz i zapomnienie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lipton91
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:54, 18 Wrz 2010 Temat postu: Z serii "ile to spali"-POLONEZ |
|
|
Jak w temacie-ile może spalić Polonez 1.6 GLI? Ewentualnie 1.5/1.9D, 1.4 ze względów czysto ekonomicznych nie wchodzi w grę... Mr91, 93, Caro, ewentualnie jakiś Plus. POMIJAJĄC jazdę na gazie.
Uwaga-mówię o spalaniu czysto' eksploatacyjnym w mieście - załóżmy vmax 60-80km/h, bez katowania do kreski, jakiegoś bawienia się w jazdę na luzie, czy inne eco drajwingi. Nie chodzi mi także o dane katalogowe, historie typu 'znajomy miał takiego na pole, grzał nim na dwójce i nie wiedzieć czemu mu zeżarł 15/100".
Najbardziej mi zależy na opiniach byłych/obecnych posiadaczy, kierowców.
Pytanie nr 2-jak z wydajnością alternatora- przez powiedzmy 6-7 km, zdąży podładować to, co zostanie zużyte, czy raczej przewidywane częste zabawy z prostownikiem?
Ostatnio zmieniony przez lipton91 dnia Sob 13:55, 18 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arczi
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jadwisin
|
Wysłany: Sob 16:50, 18 Wrz 2010 Temat postu: Re: Z serii "ile to spali"-POLONEZ |
|
|
lipton91 napisał: | 1.4 ze względów czysto ekonomicznych nie wchodzi w grę... |
dlaczego? jeżdziłem 1,4 na benzynie na codzień 8 l mi palił,jeżdziłem na 2,5 tys obrotu,czyli jakieś 80 na 5'tce..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lipton91
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:06, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Niewiedzieć czemu jestem sceptycznie nastawiony do produktów Rowra... Dodając do tego lubiącą się wydmuchiwać uszczelkę głowicy, czy choćby tą, jak dla mnie bezsensowną, konstrukcję śrub przez cały silnik, prawdopodobną ilość skatowanych egzemplarzy, to raczej wolałbym go omijać łukiem jak najszerszym. A i więcej zazwyczaj trzeba wyłożyć przy kupnie, bo to panie "larytas kjs drift"
A tak na serio jest opcja kupienia opłaconego caro gli za 300zł, i tak się zacząłem zastanawiać-bo kupić to nie problem, gorzej zalać.
Ewentualnie szkolne cargo za 150zł, acz nie chce myśleć jak takim kondonem się musi ciężko jeździć:D
Ostatnio zmieniony przez lipton91 dnia Sob 19:08, 18 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichalSW
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:41, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Podam Ci swoje doświadczenia z Plusem 1.6 GLI.
Miasto: 12-12,5 litra benzyny (wyższe zimą, to oczywiste) i 14-14,5 litra gazu
Trasa: 7-8 litrów benzyny (zalezy jakie paliwo) i 9-10,5 litra gazu (też zależy jakie paliwo)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arczi
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jadwisin
|
Wysłany: Sob 20:57, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
mój właśnie miał walnieta uszczelke :D ale i tak nim jeżdziłem dolewając cały zbiorniczek na 30 km 8)
silnik wcale nie taki trudny..robiłem niedawno w Roverze 400 uszczelke,i nie było tragedii..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
syreniarz1992
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 1403
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Huta
|
Wysłany: Nie 22:44, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
z moim ekodrajwerem kol. truckerem na trasie zeszliśmy w 1.5 na gaźniku poniżej 7 litrów, z trzymającymi hamulcami :D ale jak sie przy tym wkurwiałem to masakra :D pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trucker
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 23:35, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A tam, marudzisz. To dlatego, że mam instrukcję od Wartburga 353, i tam jest taki sugestywny obrazek, że jak mocniej dociśniesz gaz, to z rury wydechowej sypią się banknoty.
Aha - trasa wyglądała w ten sposób, że najpierw staliśmy w korku, potem mieliśmy ok. 150km trasy z kilkoma postojami, a z powrotem już bardziej płynnie i bez korka.
Ostatnio zmieniony przez trucker dnia Nie 23:37, 19 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|