Autor |
Wiadomość |
Gumpert |
Wysłany: Śro 22:41, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
Czemu sprzedajesz ? Zostaw, połóż sobie na regale ! |
|
|
rase |
Wysłany: Pon 16:42, 10 Maj 2010 Temat postu: |
|
z tych nieidzie wyjąć.są jednolite.można wyjąć tylko z warszawy m-20,a niestety niemam jak narazie jej |
|
|
syreniarz1992 |
Wysłany: Pon 16:33, 10 Maj 2010 Temat postu: |
|
wyjąłbyś mi kołpaki jak nie pogięte, pilnie szukam ;) |
|
|
Paweł M-11 |
Wysłany: Nie 14:29, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
Świetna robota! Żeby coś zgracić też trzeba potrafić ;) |
|
|
rase |
Wysłany: Nie 14:22, 09 Maj 2010 Temat postu: warszawa 201F |
|
Warszawa pick-up 201F W Biurze Konstrukcyjno-Doświadczalnym w roku 1957 został opracowany nowy wariant Warszawy - wersja pick-up. Pracami kierował inż. Stanisław Łukasiewicz. Zapotrzebowanie na taki samochód było duże i to nie tylko na rynku, ale także w samej fabryce potrzebny był samochód do transpotu części. Prototyp wykonano metodą "chałupniczą" - odcięto tylną część nadwozia, montując w to miejsce otwieraną skrzynię ładunkową. Prototyp "sprawdził się" i po dokonaniu pewnych modyfikacji w zawiesdzeniu oraz "wyprostowaniu" skrzyni ładunkowej (w prototypie była lekko pochylona), został w roku 1959 wprowadzony do produkcji seryjnej jako model 201F |
|
|